عدم سرا

بیدل گرافی

عدم سرا

بیدل گرافی

عدم سرا





[طرحهای شخصی سید احمد برقعی]
استفاده با ذکــــــر منبع بلامانع است.

جواب دادن به نظرات را جز به ضرورت روا نمی دانم.

آخرین مطالب

نقش پوچ


پر طاووس را دیده ای؟ یک چیزهای برق برقی رویش دارد. مثل اکلیل.

هی توی نور می چرخانی اش تا بیشتر برق بزند.

هی تکانش می دهی و نگاه می کنی...

فکر کن...

یک ساعت ...دو ساعت... یک سال...ده سال... همینطوری خیره بشوی به آن برق برقی ها

من هم، مثل طاووس، برای خودم پرهایی دارم... پرهایی که با آنها پرواز نمی کنم... فقط از نگاه کردنشان لذت می برم

دنیای من...دنیایی که برای خودم درست کرده ام...دنیایی که با آن فخر می فروشم...

  • سید احمد برقعی

نظرات  (۵)

پر طاووس قشنگ است ولی حیف کـــ در قفس است
 من از تبار ققنوس ام که در هیچ خیالی جای ماندن ندارم

  • مامان علیرضا و حسین
  • متن رو به قلم خودتون به تصویر اضافه می کنین؟
    انصافا مکمل هم اند.
    خیلی زیبا بود. لذت بردم.
  • سید محمد حسینی یزدی
  • سلام.
    زیبا بود

    به قول مامان علیرضا و حسین

    مکمل زیبایی بود

    و البته واقعیتی هولناک!

     

    از هشدارش سپاس!

    عالی ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی