عدم سرا

بیدل گرافی

عدم سرا

بیدل گرافی

عدم سرا





[طرحهای شخصی سید احمد برقعی]
استفاده با ذکــــــر منبع بلامانع است.

جواب دادن به نظرات را جز به ضرورت روا نمی دانم.

آخرین مطالب

بوی تو


برداشت، آزاد...

دوست دارید اینطور بفهمید که با دوستتان کنار هم بوده اید و حالا بینتان فاصله افتاده و از هرکسی می رسد می پرسید که آیا نشان و خبری از او دارد یا نه

دوست دارید هم اینطور بفهمید که ... چطور قبل از اینکه به دنیا بیاییم با خداوندمان هم آغوش بوده ایم و حالا...

بگذارید -همان- فکر کنیم که "با یار در یک پیرهن بودم" یعنی چه... یعنی چقدر نزدیک بوده ایم...

  • سید احمد برقعی

نظرات  (۶)

می‌شه "نظرسنجی" رو برا مطالب‌ت فعال کنی؟
پاسخ:

اعلام نظر بعد از باز شدن صفحه نظرات میسر است

ابراز پشیمانی می کنم و اذعان می کنم که پررنگ تر و پرشورتر و پرحرارت ترش بهتر بود. قبل از این که رنگش سوخته باشد.
  • امیررضا توسلی
  • سلام 
    این گُله یا گِل؟
    من معناش رو متوجه نشدم
    ولی گرافیک بسیار زیباست
    پاسخ:

    گُل

    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
    بیت زیباییست
    پر کردن جای نقاط زهر است!

    Very good interview Tan. I really enjoy listening to you and hope you do more of these radio shows.Have you ever had any contact with James Ed?3sdrwIa9;d love to see you on his show.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی